Романюк С.К. та Остапчук М.В. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 15-19.
|
Текст
Романюк С.К., Остапчук М.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті, розкрито психологічні аспекти навчання іноземних мов учнів початкової школи, на основі аналізу психолого-педагогічних, наукових та фахових джерел. Обґрунтовано, що саме молодший шкільний вік є сприятливим для психічного та особистісного розвитку дитини. Врахування вікових та індивідуальних особливостей молодшого школяра, знання акономірностей пізнавальної діяльності, шляхів формування іншомовної компетенції, механізмів засвоєння іншомовного матеріалу, способів оволодіння іншомовним спілкуванням є обов’язковими для правильної організації взаємодії вчителя і учнів на уроках іноземної мови.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Романюк С.К. Психологічні особливості навчання англійської мови учнів початкової школи / С.К. Романюк, М.В. Остапчук // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 15-19. |
Ключові слова: | психологічні особливості учнів початкової школи, молодший шкільний вік, іноземна мова, іншомовний матеріал, іншомовне спілкування, компетенції, пам’ять, увага, мислення, сприймання, здібності |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 02 Трав 2024 09:02 |
Останні зміни: | 02 Трав 2024 09:02 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13248 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |