Мороз Н.М. та Колошва А.В. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ЗАНЯТЬ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ З ДІТЬМИ, ЩО МАЮТЬ ФОНЕМАТИЧНІ ВАДИ СЛУХУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 43-45.
|
Текст
Мороз Н.М., Колошва А.В..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
В статті розкриваються загально дидактичні принципи, зокрема ігрові способи розвитку дошкільників, що мають фонематичні вади слуху, французькою мовою. У даній публікації висвітлюються концепції навчання іноземної мови дітей з мовленнєвими порушеннями, у освітньому просторі. Детально розглядаються процеси навчання ігровими методами, що дає можливість дошкільникам, що мають фонематичні вади слуху, засвоювати матеріал усіма можливими сенсорними аналізаторами. Здійснено аналіз сучасної спеціальної літератури щодо особливостей навчання даної категорії дітей. Визначено основні методологічні положення ігрового навчання французької мови, дітей, що мають фонематичні вади слуху.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мороз Н.М. Особливості занять іноземною мовою з дітьми, що мають фонематичні вади слуху / Н.М. Мороз, А.В. Колошва // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 43-45. |
Ключові слова: | дошкільники, що мають фонематичні вади слуху, гра, спеціальне навчання, французька мова, логопедична робота |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 10 Трав 2024 11:23 |
Останні зміни: | 10 Трав 2024 11:23 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13303 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |