Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІГРОВІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ

Павелків К.М. та Гнатюк О.М. (2020) ІГРОВІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 46-48.

[img]
Перегляд
Текст
Павелків К.М., Гнатюк О.М..pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

В статті розкриваються загально дидактичні принципи, зокрема ігрові способи розвитку дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення англійською мовою. У даній публікації висвітлюються концепції навчання іноземної мови дітей з мовленнєвими порушеннями, у освітньому просторі. Детально розглядаються процеси навчання ігровими методами, що дає можливість дошкільникам із загальним недорозвиненням мовлення засвоювати матеріал усіма можливими сенсорними аналізаторами. Здійснено аналіз сучасної спеціальної літератури щодо особливостей навчання даної категорії дітей. Визначено основні методологічні положення ігрового навчання англійської мови, дітей із загальним недорозвиненням мовлення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків К.М. Ігрові методи навчання дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення іноземною мовою / К.М. Павелків, О.М. Гнатюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 46-48.
Ключові слова: дошкільники із ЗНМ, гра, спеціальне навчання, англійська мова, логопедична робота
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 14 Трав 2024 06:33
Останні зміни: 14 Трав 2024 06:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13304

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу