Романюк С.К. та Грушовець К.М. (2020) МЕТОДИЧНІ ТА ЗМІСТОВІ ПРОБЛЕМИ ЗАНЯТТЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 53-56.
|
Текст
Романюк С.К., Грушовець К.М..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядаються методичні та змістові проблеми заняття з іноземної мови для дітей дошкільного віку та визначаються особливості, що відрізняють його від уроку у початковій школі.
Розглядаються основні психофізіологічні особливості дошкільників, визначається структура мовленнєвого
заняття, пріоритетні способи організації роботи над формуванням іншомовної комунікативної
компетентності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Романюк С.К. Методичні та змістові проблеми заняття іноземної мови у дошкільному навчальному закладі / С.К. Романюк, К.М. Грушовець // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 53-56. |
Ключові слова: | заняття іноземної мови, дошкільне навчання, методика навчання іноземних мов |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 14 Трав 2024 07:31 |
Останні зміни: | 14 Трав 2024 07:31 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13309 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |