Данілова Н.Р. та Давидюк І.А. (2020) МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 72-74.
Текст
Данілова Н.Р., Давидюк І.А..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Проблема виховання і навчання школярів із загальним недорозвитком мовлення є однією з найбільш важливих і актуальних проблем корекційної педагогіки.. На даному етапі розвитку системи освіти на перший план висувається створення умов для становлення особистості кожної дитини відповідно до особливостей її психічного і фізичного розвитку, можливостей та здібностей. Соціальні, освітні, економічні реалії сьогодення потребують від кожної особистості досить швидкої адаптації до нових, постійно змінюваних умов мультикультурного світу, що зумовлює необхідність вивчення іноземних мов.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Данілова Н.Р. Методика викладання англійської мови для старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення / Н.Р. Данілова, І.А. Давидюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 72-74. |
Ключові слова: | англійська мова, старші дошкільники, загальний недорозвиток мовлення, навчальний процес, ейдетичні методики |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 17 Трав 2024 11:11 |
Останні зміни: | 17 Трав 2024 11:11 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13356 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |