Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ

Павелків К.М. та Іванова І.В. (2020) ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 75-77.

[img] Текст
Павелків К.М., Іванова І.В..pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

У статті висвітлено проблему формування зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами художніх творів. Теоретично розкрито місце художньої літератури у корекційній роботі логопеда. Також проаналізовано роль художнього сприйняття творів дітьми дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Здійснено аналіз творів українською мовою для розуміння подальшої ефективності їх використання у роботі вихователя.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків К.М. Формування зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами художніх творів / К.М. Павелків, І.В. Іванова // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 75-77.
Ключові слова: діти дошкільного віку із ЗПР, зв’язне мовлення, художні твори, корекційна робота, логопедична робота
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 17 Трав 2024 11:30
Останні зміни: 17 Трав 2024 11:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13357

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу