Павелків К.М. та Іванова І.В. (2020) ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 75-77.
| 
 | Текст Павелків К.М., Іванова І.В..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд | 
Анотація
У статті висвітлено проблему формування зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами художніх творів. Теоретично розкрито місце художньої літератури у корекційній роботі логопеда. Також проаналізовано роль художнього сприйняття творів дітьми дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Здійснено аналіз творів українською мовою для розуміння подальшої ефективності їх використання у роботі вихователя.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків К.М. Формування зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами художніх творів / К.М. Павелків, І.В. Іванова // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 75-77. | 
| Ключові слова: | діти дошкільного віку із ЗПР, зв’язне мовлення, художні твори, корекційна робота, логопедична робота | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови | 
| Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов | 
| Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк | 
| Дата внесення: | 17 Трав 2024 11:30 | 
| Останні зміни: | 17 Трав 2024 11:30 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13357 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


