Павелків К.М. та Іванова І.В. (2020) ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 75-77.
Текст
Павелків К.М., Іванова І.В..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
У статті висвітлено проблему формування зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами художніх творів. Теоретично розкрито місце художньої літератури у корекційній роботі логопеда. Також проаналізовано роль художнього сприйняття творів дітьми дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Здійснено аналіз творів українською мовою для розуміння подальшої ефективності їх використання у роботі вихователя.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків К.М. Формування зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами художніх творів / К.М. Павелків, І.В. Іванова // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 75-77. |
Ключові слова: | діти дошкільного віку із ЗПР, зв’язне мовлення, художні твори, корекційна робота, логопедична робота |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 17 Трав 2024 11:30 |
Останні зміни: | 17 Трав 2024 11:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13357 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |