Лук’яник Л.В. та Боровець М.В. (2020) МОВНІ ДЕФОРМАЦІЇ У ЩОДЕННОМУ СПІЛКУВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 102-105.
Текст
Лук'яник Л.В., Боровець М.В..pdf Завантажити (2MB) |
Анотація
Стаття присвячена визначенню мовних деформацій у мовленні учнів початкових класів, інтерферуючій ролі діалектів у процесі формування в учнів орфографічних та граматичних умінь та навичок.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук’яник Л. В. Мовні деформації у щоденному спілкуванні учнів початкових класів / Л. В. Лук’яник, М. В. Боровець // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 102-105. |
Ключові слова: | мовні деформації, мовленнєва діяльність, учні початкових класів |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 21 Трав 2024 12:55 |
Останні зміни: | 21 Трав 2024 12:55 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13405 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |