Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «МОРФОЛОГІЯ» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Лук’яник Л.В. та Іллюк М.Ф. (2020) ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «МОРФОЛОГІЯ» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 105-107.

[img] Текст
Лук'яник Л.В., Іллюк М.Ф..pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

У статті розглядається система роботи щодо вивчення частин мови на основі комунікативно-діяльнісного і функціонального підходів, проаналізовано теоретико-практичні основи вивчення розділу «Морфологія» у початкових класах.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лук’яник Л. В. Теоретико-практичні основи вивчення розділу «Морфологія» у початкових класах / Л. В. Лук’яник, М. Ф. Іллюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 105-107.
Ключові слова: теоретико-практичні основи, розділ «Морфологія», частини мови
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 21 Трав 2024 13:17
Останні зміни: 21 Трав 2024 13:17
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13406

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу