Лук’яник Л.В. та Іллюк М.Ф. (2020) ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «МОРФОЛОГІЯ» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 105-107.
Текст
Лук'яник Л.В., Іллюк М.Ф..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
У статті розглядається система роботи щодо вивчення частин мови на основі комунікативно-діяльнісного і функціонального підходів, проаналізовано теоретико-практичні основи вивчення розділу «Морфологія» у початкових класах.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук’яник Л. В. Теоретико-практичні основи вивчення розділу «Морфологія» у початкових класах / Л. В. Лук’яник, М. Ф. Іллюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 105-107. |
Ключові слова: | теоретико-практичні основи, розділ «Морфологія», частини мови |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 21 Трав 2024 13:17 |
Останні зміни: | 21 Трав 2024 13:17 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13406 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |