Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ БАР'ЄРІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Зубілевич М.І. та Бігунова С.А. (2009) ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ БАР'ЄРІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2009 (№ 13). с. 117-126. ISSN 2519-2558

[img] Текст
Зубілевич М. І. Бігунова С. А.pdf

Завантажити (115kB)

Анотація

У статті аналізується подолання психологічних бар’єрів при вивченні іноземної мови засобами культурологічно зорієнтованого навчання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Зубілевич М. І. Подолання психологічних бар’єрів при вивченні іноземної мови засобами культурологічно зорієнтованого навчання / М. І. Зубілевич, С. А. Бігунова // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". - 2009. - № 13. - С. 117-126.
Ключові слова: спілкування, співпраця, культурні традиції, нова освітня система
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: О. В. Балтаг
Дата внесення: 23 Трав 2024 07:38
Останні зміни: 23 Трав 2024 09:27
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13420

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу