Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ ПОЕЗІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНТОНАЦІЙНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Шостак О.О. та Семенюк І. (2024) РОЛЬ ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ ПОЕЗІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНТОНАЦІЙНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи, 2024. с. 322-325.

[img] Текст
Шостак О._Семенюк І._Роль виразного читання поезій для розвитку інтонаційної сторони мовлення в старших дошкільників.pdf

Завантажити (1MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шостак О. Роль виразного читання поезії для розвитку інтонаційної сторони мовлення в старших дошкільників / О. Шостак, І. Семенюк // Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи : зб. І Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. з міжнародною участю (22 трав. 2024 р., Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради) / уклад. А. Бубін, Є. Дурманенко, М. Замелюк. - Луцьк, 2024. - С. 322-325.
Ключові слова: виразне читання, поезія, інтонація, діти старшого дошкільного віку
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 82 Художня література. Літературознавство
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 23 Трав 2024 09:37
Останні зміни: 23 Трав 2024 09:37
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13427

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу