Шостак О.О. та Семенюк І. (2024) РОЛЬ ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ ПОЕЗІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНТОНАЦІЙНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи, 2024. с. 322-325.
Текст
Шостак О._Семенюк І._Роль виразного читання поезій для розвитку інтонаційної сторони мовлення в старших дошкільників.pdf Завантажити (1MB) |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шостак О. Роль виразного читання поезії для розвитку інтонаційної сторони мовлення в старших дошкільників / О. Шостак, І. Семенюк // Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи : зб. І Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. з міжнародною участю (22 трав. 2024 р., Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради) / уклад. А. Бубін, Є. Дурманенко, М. Замелюк. - Луцьк, 2024. - С. 322-325. |
Ключові слова: | виразне читання, поезія, інтонація, діти старшого дошкільного віку |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 82 Художня література. Літературознавство |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 23 Трав 2024 09:37 |
Останні зміни: | 23 Трав 2024 09:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13427 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |