Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2014) ПРАКТИКА СУПЕРВІЗІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Наука і освіта, 2014 (№5). с. 168-172. ISSN 2414-4665
Текст
С. А. Литвиненко, В. М. Ямницький_супервізії.pdf Завантажити (395kB) |
Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз рефлексивної компетентності майбутніх фахівців та розкрито особливості використання практики супервізії як засобу формування рефлексивної компетентності у професійній підготовці майбутніх психологів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Литвиненко С.А. Практика супервізії як засіб формування рефлексної компетентності майбутніх психологів / С.А.Литвиненко, В.М.Ямницький // Наука і освіта. - 2014. - №5. - С. 168-172. |
Ключові слова: | рефлексивна компетентність, супервізія, професійна підготовка майбутніх психологів |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра практичної психології та психотерапії |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 11 Черв 2024 10:18 |
Останні зміни: | 11 Черв 2024 10:18 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13671 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |