Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРАКТИКА СУПЕРВІЗІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ

Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2014) ПРАКТИКА СУПЕРВІЗІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Наука і освіта, 2014 (№5). с. 168-172. ISSN 2414-4665

[img] Текст
С. А. Литвиненко, В. М. Ямницький_супервізії.pdf

Завантажити (395kB)

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз рефлексивної компетентності майбутніх фахівців та розкрито особливості використання практики супервізії як засобу формування рефлексивної компетентності у професійній підготовці майбутніх психологів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Литвиненко С.А. Практика супервізії як засіб формування рефлексної компетентності майбутніх психологів / С.А.Литвиненко, В.М.Ямницький // Наука і освіта. - 2014. - №5. - С. 168-172.
Ключові слова: рефлексивна компетентність, супервізія, професійна підготовка майбутніх психологів
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра практичної психології та психотерапії
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 11 Черв 2024 10:18
Останні зміни: 11 Черв 2024 10:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13671

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу