Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПІДХІД ДО ЧИТАННЯ ЯК ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Гапонюк О.А. ПІДХІД ДО ЧИТАННЯ ЯК ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. [Магістерська робота]

[img] Текст
Гапонюк О..pdf

Завантажити (800kB)

Анотація

В дипломній роботі розглянуто питання підходу до читання як джерела інформації на уроках німецької мови.
В процесі роботи розглянуто підхід до процесу читання через призму психологічних та педагогічних передумов. Проаналізовано важливість правильного відбору текстів для декодування інформації в процесі читання іноземною мовою. Підібрано вправи, які сприяють розумінню, засвоєнню прочитаного, а також запропоновано власні приклади для ефективного читання. Було також проаналізовано види читання: важливість кожного з них. З’ясовано, що самостійне читання учнями матеріалів іноземною мовою є дуже ефективним засобом для сприйняття змісту та самовиховання.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гапонюк О.А. Підхід до читання як джерела інформації на уроках іноземної мови : дипломна робота освітньо-кваліфікаційного ступеня "магістр" / О.А. Гапонюк; кер. Н.А. Джава; рец. Т.В. Зданюк; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2020. - 85 с.
Ключові слова: Читання, джерело інформації, методика навчання читання, пізнавальний інтерес, психологічні особливості, декодування інформації, принципи відбору, види читання, дипломна робота, магістерська робота
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 80 Загальні питання лінгвістики та літератури. Філологія
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики німецької і французької мов
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 11 Черв 2024 11:04
Останні зміни: 13 Черв 2024 08:03
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13674

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу