Гапонюк О.А. ПІДХІД ДО ЧИТАННЯ ЯК ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. [Магістерська робота]
Текст
Гапонюк О..pdf Завантажити (800kB) |
Анотація
В дипломній роботі розглянуто питання підходу до читання як джерела інформації на уроках німецької мови.
В процесі роботи розглянуто підхід до процесу читання через призму психологічних та педагогічних передумов. Проаналізовано важливість правильного відбору текстів для декодування інформації в процесі читання іноземною мовою. Підібрано вправи, які сприяють розумінню, засвоєнню прочитаного, а також запропоновано власні приклади для ефективного читання. Було також проаналізовано види читання: важливість кожного з них. З’ясовано, що самостійне читання учнями матеріалів іноземною мовою є дуже ефективним засобом для сприйняття змісту та самовиховання.
Тип елементу: | Магістерська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гапонюк О.А. Підхід до читання як джерела інформації на уроках іноземної мови : дипломна робота освітньо-кваліфікаційного ступеня "магістр" / О.А. Гапонюк; кер. Н.А. Джава; рец. Т.В. Зданюк; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2020. - 85 с. |
Ключові слова: | Читання, джерело інформації, методика навчання читання, пізнавальний інтерес, психологічні особливості, декодування інформації, принципи відбору, види читання, дипломна робота, магістерська робота |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 80 Загальні питання лінгвістики та літератури. Філологія |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики німецької і французької мов |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 11 Черв 2024 11:04 |
Останні зміни: | 13 Черв 2024 08:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13674 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |