Шамсутдинова М.-С. (2024) ВПЛИВ ЦІННОСТЕЙ НА ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОКУЛЬТУРНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 202-209. ISSN 2411-4553
Текст
Шамсутдинова М.-С..pdf Завантажити (3MB) |
|
Текст
Шамсутдинова М.-С..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
Стаття акцентує увагу на необхідності вивчення впливу цінностей на формування лінгвокультурних компетентностей у здобувачів вищої освіти, які спеціалізуються на іноземних мовах. Доведено, що розуміння цього впливу є критично важливим у сучасному глобалізованому світі. Здобувачі освіти, які вивчають іноземні мови, формують вміння та готовність до міжнародної комунікації і роботи в міжкультурному середовищі. Тому розуміння ними цінностей є надто важливим для вдосконалення їхніх лінгвокультурних навичок. Доведено, що сформовані цінності впливають на мотивацію здобувачів освіти, вибір ними навчальних стратегій та сприйняття культурних особливостей, покращує якість навчання та підвищує ефективність навчання та підготовку до міжнародної співпраці.
Проаналізовано результати попередніх розвідок у цій сфері, зосереджено увагу на тих цінностях, яким здобувачі освіти віддають перевагу, та як ці цінності впливають на їх мотивацію, особистісну установку на вивчення іноземної мови, формування орієнтаційно-професійних цілей. Дослідження також засвідчило, що практичну цінність для формування лінгвокультурних компетентностей мають знання і розуміння інших культур, міжкультурна комунікація та готовність до співпраці у міжнародному середовищі.
Сформульовано гіпотезу про те, що підготовка майбутніх фахівців іноземної мови має грунтуватися на ціннісно-орієнтованому підході, що значно сприятиме підвищенню мотивації здобувачів освіти та ефективності їх навчання. Розроблено рекомендації щодо концентрації уваги на питаннях цінностей здобувачів освіти, їх аналізі та всебічному використанні приплануванні і підчас проведення занять. У такий спосіб створюється гармонійне навчальне середовище, в якому домінує суспільно-психологічний паралелізм з індивідуальними розуміннями, інтересами, цінностями здобувачів вищої освіти та формує лінгвокультурний концепт майбутніх фахівців іноземної мови.
Стаття синтезує дослідження та судження про те, що об’єктивне, цілісне розуміння впливу цінностей і цілей здобувачів освіти на навчання мови є ключовим у процесах розвитку та правильного підбору ефективних методів навчання і стимулювання професійної мотивації для досягнення успіху.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шамсутдинова М.-С. Вплив цінностей на формування лінгвокультурних компетентностей у майбутніх фахівців іноземної мови / М.-С.Шамсутдинова // Інноватика у вихованні. - 2024. - Вип. 19. - Т. 1. - С. 202-209. |
Ключові слова: | цінності, лінгвокультурні компетентності, іноземна мова, глобалізація, міжнародна співпраця, освіта, навчальні методи, мультилінгвізм, професійна орієнтація, мотивація |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 17 Черв 2024 11:25 |
Останні зміни: | 17 Черв 2024 11:25 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13766 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |