Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОДУКТИВНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ НАУКОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ НАВЧАННІ ФІЗИКИ

Остапчук М.В. та Грицюта О.Ф. та Остапчук Л.С. (2015) ПРОДУКТИВНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ НАУКОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ НАВЧАННІ ФІЗИКИ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 2015: Вип.127. с. 156-159.

[img] Текст
ПРОДУКТИВНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ.pdf

Завантажити (762kB)

Анотація

У статті розглядається сутність продуктивного мислення. Показано особливості його застосування в шкільній навчальній діяльності, зокрема, при вивченні фізики в середній школі. Враховано вплив інформаційного простору на розвиток продуктивного мислення учнів.
In the article the essence of productive thinking. Thinking as a process of generalized knowledge of reality always includes elements of performance, share it in the process of mental activity may be different. Where the share performance is large enough, talk about the actual productive thinking. As a result, productive thinking there is something new to the subject, that is, the degree of novelty is high. Productive thinking is characterized by high novelty of their product, the originality of its receipt, a significant impact on mental development. Productive thinking is developing that: solving non-standard tasks, finding new approaches to common tasks independently explore the surrounding world. Exploring productive thinking, M. Wertheimer set target improvement of school education. Training should be truly developmental, not degrading, focus on school and not the weaknesses of students. Further improvement of teaching can be really effective in use: the elements of principles which defined specific level of productive thinking; various training facilities; independent work; information technology.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Остапчук М. В. Продуктивне мислення як важливий компонент наукової педагогічної діяльності при навчанні фізики / М. В. Остапчук, О. Ф. Грицюта, Л. С. Остапчук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 156-159.
Ключові слова: продуктивне мислення, педагогічна діяльність, медіа-освіта; productive thinking, teaching activities, media education
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
5 Математика. Природничі науки > 53 Фізика
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 22 Черв 2024 07:39
Останні зміни: 22 Черв 2024 07:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13802

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу