Костолович Т.В. (2018) МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФОНЕТИКИ Й ОРФОЕПІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018 (Вип.61). с. 143-147.
Текст
Kostolovych(1).pdf Завантажити (341kB) |
Анотація
Статтю присвячено актуальній лінгводидактичній проблемі використання методів навчання у формуванні професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови. Визначено й описано залежність вибору методів від дидактичної мети, характеру навчального матеріалу, типу занять у вищій школі, структурних і змістових особливостей комунікативної компетентності. На основі аналізу літератури з проблеми здійснено спробу групування методів за типом занять з акцентуванням уваги на самостійній роботі студентів, яка на сучасному етапі реформування вищої освіти є одним із провідних засобів професійного становлення студентів. Основні положення статті проілюстровано конкретними прикладами. Доведено, що дидактичним матеріалом, який найбільше відповідає сутності комунікативної компетентності, є текст, робота з яким дозволяє формувати мовний, мовленнєвий, соціокультурний, діяльнісний та професійний складники комунікативної компетентності. Проілюстровано застосування методів у роботі з текстом та позааудиторній підготовці студентів. Окреслено перспективні напрями удосконалення системи методів навчання, їх адаптацію до сучасних вимог.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Костолович Т.В. Методи формування професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови / Т.В. Костолович // Науковий чвсопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. - Київ : НПУ, 2018. - Вип. 61. - С. 143-147. |
Ключові слова: | метод, класифікації методів, професійна комунікативна компетентність, прийом, робота з текстом, ситуаційний метод, лінгвопедагогічні завдання. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 15 Серп 2024 09:01 |
Останні зміни: | 15 Серп 2024 09:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14267 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |