Костолович Т.В. (2018) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФОНЕТИКИ Й ОРФОЕПІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Нова педагогічна думка, 2018 (№1(93)). с. 95-99. ISSN 2520-6427
Текст
Костолович Тетяна.pdf Завантажити (664kB) |
Анотація
Статтю присвячено питанню формування професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови. Розглянуто умови, за яких цей процес буде ефективним. Основну увагу зосереджено на роботі з текстами різних стилів, побудові системи комплексних завдань, які дозволяють удосконалювати всі складники професійного й комунікативного блоків інтегративної за своєю сутністю професійної комунікативної компетентності, проводити роботу із взаємопов’язаного формування вмінь у рецептивних і продуктивних видах мовленнєвої діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Костолович Т.В. Експериментальна методика формування професійної комуеікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепї української мови / Т.В. Костолович // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 1 (93). - С. 95-99. |
Ключові слова: | професійна комунікативна компетентність, текст, система вправ та завдань, інтеграція видів мовленнєвої діяльності, ситуативні завдання. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 16 Серп 2024 08:34 |
Останні зміни: | 16 Серп 2024 08:34 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14274 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |