Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ СПОРТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ВОЛЕЙБОЛУ В ЗДОБУВАЧІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Гоголь Т.В. та Гоголь В.В. та Кашуба А.А. (2024) ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ СПОРТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ВОЛЕЙБОЛУ В ЗДОБУВАЧІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ. Природнича освіта та наука, 2024 (Вип.2). с. 42-47. ISSN 2786-9113 (Online) ISSN 2786-9105 (Print)

[img] Текст
Гоголь Т.В., Гоголь В.В., Кашуба А.А..pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

Система освіти потребує якісного й інноваційного підходу до потреб людини, формування стійких мотивацій до фізкультурно-спортивної діяльності як важливого складника здорового способу життя та позитивної соціальної поведінки. Метою статті є вивчення психофізіологічних та педагогічних умов формування спортивної мотивації до занять волейболом у здобувачів фахової передвищої та вищої освіти. Методами, які використовували під час дослідження, є аналіз та узагальнення науково-методичної літератури та інформаційних джерел мережі Інтернет.
У статті наведено основні характеристики та переваги волейболу серед ігрових видів спорту. Проаналізовано значення та вплив занять волейболом на фізичний стан і здоров’я здобувачів вищої освіти. Розкрито зміст понять мотиву та мотивації до фізичної активності. Проаналізовано етапи спортивного відбору здобувачів до занять волейболом. Обґрунтовано ефективність застосування методики проведення занять з фізичного виховання в закладах фахової передвищої та вищої освіти засобами волейболу. Схарактеризовано необхідні умови для правильної підготовки освітнього процесу з фізичного виховання. Проаналізовано початковий етап навчання волейболу. Визначено обсяг та зміст вправ навчання волейболу залежно від фізичної підготовленості здобувачів. Розглянуто основні вправи для покращення фізичних якостей волейболістів: стрибків, швидкості, спритності, витривалості та психологічної підготовки. Схарактеризовано техніко-тактичну підготовку з волейболу. Проаналізовано основні групи мотивів до занять фізичною культурою і спортом. Визначено психофізіологічні та педагогічні умови спортивної мотивації до волейболу в здобувачів фахової передвищої та вищої освіти. Виокремлено основні фактори підвищення мотивації здобувачів до занять фізичною культурою і спортом за допомогою волейболу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гоголь Т. В. Психофізіологічні та педагогічні умови формування спортивної мотивації до волейболу в здобувачів фахової передвищої та вищої освіти / Т. В. Гоголь, В. В. Гоголь, А. А. Кашуба. - Рівне: РДГУ,2024. - С. 42-47.
Ключові слова: психофізіологічні умови, педагогічні умови, волейбол, спортивна мотивація, фізичне виховання, здобувачі фахової передвищої та вищої освіти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 796 Спорт. Ігри. Фізичні вправи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і практики фізичної культури і спорту
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 16 Вер 2024 13:43
Останні зміни: 16 Вер 2024 13:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14444

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу