Пустовіт Г.П. (2023) СОЦІАЛЬНИЙ КОНТЕКСТ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ. Соціальна робота та соціальна освіта, 2023: Вип. 1(10). с. 163-171.
|
Текст
Пустовіт, Соц.роб. 2023.pdf Завантажити (358kB) | Перегляд |
Анотація
У статті визначено різні підходи до ієрархії цілей професійної підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії в закладах вищої освіти: соціальні, загально-теоретичні цілі професійної освіти; цілі вивчення фахових дисциплін; цілі вивчення додаткових курсів; цілі окремих розділів і тем; цілі окремих навчальних занять. Схарактеризовано п’ять концептуальних положень формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії. Визначено вимоги щодо готовності викладачів закладу вищої освіти до формування їхньої здоров’язбуружувальної компетентності: сформована професійна, загальнокультурна та гуманітарна, громадянська і соціальна, інформаційно-комунікаційна компетентність, креативність, інноваційність, підприємливість і фінансова грамотність. Встановлено, що основними функціями закладу вищої освіти є формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії, у поєднанні з дидактичною, виховною, стимулюючою, психологічною функціями. Встановлено, що саме соціальний контекст формування здоров’язбережувальної компетентності є певним індикатором протікання процесів соціалізації майбутніх бакалаврів фізичної терапії в закладах вищої освіти.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пустовіт Г. Соціальний контекст формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії / Г.Пустовіт // Соціальна робота та соціальна освіта. - 2023. - Вип. 1 (10). - С. 163-171. |
Ключові слова: | майбутні бакалаври фізичної терапії, здоров’я, здоров’язбережувальна компетентність, здоров’язбережувальне середовище, заклад вищої освіти, формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 36 Забезпечення духовних і матеріальних життєвих потреб > 364 Соціальні проблеми, що породжують необхідність надання соціальної допомоги. Види соціальної допомоги 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 613 Гігієна в цілому. Особисте здоров'я та гігієна 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 615 Фармакологія. Терапія. Токсикологія |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 30 Жов 2024 12:04 |
Останні зміни: | 30 Жов 2024 12:09 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14747 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |