Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СОЦІАЛЬНИЙ КОНТЕКСТ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ

Пустовіт Г.П. (2023) СОЦІАЛЬНИЙ КОНТЕКСТ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ. Соціальна робота та соціальна освіта, 2023: Вип. 1(10). с. 163-171.

[img] Текст
Пустовіт, Соц.роб. 2023.pdf

Завантажити (358kB)

Анотація

У статті визначено різні підходи до ієрархії цілей професійної підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії в закладах вищої освіти: соціальні, загально-теоретичні цілі професійної освіти; цілі вивчення фахових дисциплін; цілі вивчення додаткових курсів; цілі окремих розділів і тем; цілі окремих навчальних занять. Схарактеризовано п’ять концептуальних положень формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії. Визначено вимоги щодо готовності викладачів закладу вищої освіти до формування їхньої здоров’язбуружувальної компетентності: сформована професійна, загальнокультурна та гуманітарна, громадянська і соціальна, інформаційно-комунікаційна компетентність, креативність, інноваційність, підприємливість і фінансова грамотність. Встановлено, що основними функціями закладу вищої освіти є формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії, у поєднанні з дидактичною, виховною, стимулюючою, психологічною функціями. Встановлено, що саме соціальний контекст формування здоров’язбережувальної компетентності є певним індикатором протікання процесів соціалізації майбутніх бакалаврів фізичної терапії в закладах вищої освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пустовіт Г. Соціальний контекст формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії / Г.Пустовіт // Соціальна робота та соціальна освіта. - 2023. - Вип. 1 (10). - С. 163-171.
Ключові слова: майбутні бакалаври фізичної терапії, здоров’я, здоров’язбережувальна компетентність, здоров’язбережувальне середовище, заклад вищої освіти, формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 36 Забезпечення духовних і матеріальних життєвих потреб > 364 Соціальні проблеми, що породжують необхідність надання соціальної допомоги. Види соціальної допомоги
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 613 Гігієна в цілому. Особисте здоров'я та гігієна
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 615 Фармакологія. Терапія. Токсикологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 30 Жов 2024 12:04
Останні зміни: 30 Жов 2024 12:09
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14747

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу