Пустовіт Г.П. (2023) СОЦІАЛЬНИЙ КОНТЕКСТ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ. Соціальна робота та соціальна освіта, 2023: Вип. 1(10). с. 163-171.
Текст
Пустовіт, Соц.роб. 2023.pdf Завантажити (358kB) |
Анотація
У статті визначено різні підходи до ієрархії цілей професійної підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії в закладах вищої освіти: соціальні, загально-теоретичні цілі професійної освіти; цілі вивчення фахових дисциплін; цілі вивчення додаткових курсів; цілі окремих розділів і тем; цілі окремих навчальних занять. Схарактеризовано п’ять концептуальних положень формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії. Визначено вимоги щодо готовності викладачів закладу вищої освіти до формування їхньої здоров’язбуружувальної компетентності: сформована професійна, загальнокультурна та гуманітарна, громадянська і соціальна, інформаційно-комунікаційна компетентність, креативність, інноваційність, підприємливість і фінансова грамотність. Встановлено, що основними функціями закладу вищої освіти є формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії, у поєднанні з дидактичною, виховною, стимулюючою, психологічною функціями. Встановлено, що саме соціальний контекст формування здоров’язбережувальної компетентності є певним індикатором протікання процесів соціалізації майбутніх бакалаврів фізичної терапії в закладах вищої освіти.
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |