Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНЕ ПІДГРУНТЯ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ ЛОГІКИ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ІТ-ГАЛУЗІ

Сінчук А.М. (2024) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНЕ ПІДГРУНТЯ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ ЛОГІКИ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ІТ-ГАЛУЗІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 142-145.

[img] Текст
Сінчук А.М..pdf

Завантажити (7MB)

Анотація

Сучасні тенденції розвитку ІТ-індустрії вимагають швидкодіючої реалізації процесів вирішення складних задач, за допомогою новітніх програмних засобів, в тому числі створення необхідного програмного забезпечення. Для підготовки відповідних фахівців, заклади вищої освіти забезпечують здобувачів різних спеціальностей в ІТ-галузі опановувати відповідні компетентності для реалізації програмних результатів навчання обраної ними освітньої програми. Серед освітніх компонент «Математична логіка» є підґрунтям для формування логічного мислення здобувачів вищої освіти для подальшого набуття вміння ними розробляти необхідні алгоритми для розв’язування поставлених задач.
Modern trends in the development of the IT industry require the rapid implementation of processes for solving complex problems, using the latest software tools, including the creation of the necessary software. To train relevant specialists, higher education institutions provide applicants for various specialties in the IT industry to master the appropriate competencies for the implementation of the program learning outcomes of their chosen educational program. Among the educational components, «Mathematical Logic» is the basis for the formation of logical thinking of higher education students for further acquisition of the ability to develop the necessary algorithms to solve problems.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сінчук А. М. Інформаційно-комунікаційне підгрунтя вивчення математичної логіки здобувачами вищої освіти в ІТ-галузі / А. М. Сінчук // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28-29 трав. 2024 р. - Рівне, 2024. - С. 142-145.
Ключові слова: освітній процес, засоби навчання, математична логіка; educational process, teaching aids, mathematical logic
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційних технологій та моделювання
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 08 Лист 2024 12:46
Останні зміни: 08 Лист 2024 12:46
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14874

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу