Павелків К.М. та Попова А.В. (2019) СУЧАСНЕ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. ОЦІНЮЄМО ВСЕ ПО-РІЗНОМУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 32-34.
|
Текст
Павелків К.М., Попова А.В..pdf Завантажити (781kB) | Перегляд |
Анотація
Кожному/-ій вчителю/-ці іноземної мови слід свідомо підходити до вибору методики оцінювання навчальних досягнень учнівства. Тож спершу з’ясуємо, що включає в себе цей вид діяльності. Згідно з сучасними уявленнями, оцінювання означає збір інформації про прогрес учнівства в навчанні, зміни в їхньому ставленні до навчальної діяльності, аби зробити висновок про їхні когнітивні надбання
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків К.М. СУЧАСНЕ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. ОЦІНЮЄМО ВСЕ ПО-РІЗНОМУ / К.М.Павелків, А.В.Попова // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 32-34. |
Ключові слова: | формальне чи неформальне оцінювання, formative assessment, оцінювання навчальних досягнень учнів, семестровий контроль |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 30 Квіт 2020 11:48 |
Останні зміни: | 30 Квіт 2020 11:48 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/149 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |