СУЧАСНЕ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. ОЦІНЮЄМО ВСЕ ПО-РІЗНОМУ

Павелків К.М. and Попова А.В. (2019) СУЧАСНЕ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. ОЦІНЮЄМО ВСЕ ПО-РІЗНОМУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 32-34.

[img]
Preview
Text
Павелків К.М., Попова А.В..pdf

Download (781kB) | Preview

Abstract

Кожному/-ій вчителю/-ці іноземної мови слід свідомо підходити до вибору методики оцінювання навчальних досягнень учнівства. Тож спершу з’ясуємо, що включає в себе цей вид діяльності. Згідно з сучасними уявленнями, оцінювання означає збір інформації про прогрес учнівства в навчанні, зміни в їхньому ставленні до навчальної діяльності, аби зробити висновок про їхні когнітивні надбання

Item Type: Article
Additional Information: Павелків К.М. СУЧАСНЕ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. ОЦІНЮЄМО ВСЕ ПО-РІЗНОМУ / К.М.Павелків, А.В.Попова // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 32-34.
Uncontrolled Keywords: формальне чи неформальне оцінювання, formative assessment, оцінювання навчальних досягнень учнів, семестровий контроль
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 30 Apr 2020 11:48
Last Modified: 30 Apr 2020 11:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/149

Actions (login required)

View Item View Item