Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУЧАСНЕ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. ОЦІНЮЄМО ВСЕ ПО-РІЗНОМУ

Павелків К.М. та Попова А.В. (2019) СУЧАСНЕ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. ОЦІНЮЄМО ВСЕ ПО-РІЗНОМУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 32-34.

[img]
Перегляд
Текст
Павелків К.М., Попова А.В..pdf

Завантажити (781kB) | Перегляд

Анотація

Кожному/-ій вчителю/-ці іноземної мови слід свідомо підходити до вибору методики оцінювання навчальних досягнень учнівства. Тож спершу з’ясуємо, що включає в себе цей вид діяльності. Згідно з сучасними уявленнями, оцінювання означає збір інформації про прогрес учнівства в навчанні, зміни в їхньому ставленні до навчальної діяльності, аби зробити висновок про їхні когнітивні надбання

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків К.М. СУЧАСНЕ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. ОЦІНЮЄМО ВСЕ ПО-РІЗНОМУ / К.М.Павелків, А.В.Попова // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 32-34.
Ключові слова: формальне чи неформальне оцінювання, formative assessment, оцінювання навчальних досягнень учнів, семестровий контроль
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 30 Квіт 2020 11:48
Останні зміни: 30 Квіт 2020 11:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/149

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу