Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА МОБІЛЬНУ ОСВІТУ ТА НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО

Власюк О.П. та Степаненко О.К. та Приходькіна Н.О. (2023) ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА МОБІЛЬНУ ОСВІТУ ТА НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО. Академічні Візії, 2023: Вип.26. с. 1-13.

[img] Текст
document Власюк 23.pdf

Завантажити (555kB)

Анотація

Зростання мобільності суспільства та розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) зумовлюють необхідність змін у підходах до організації навчального процесу. Одним із пріоритетних напрямів є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема технологій та засобів мобільного навчання. Метою статті було проаналізувати вплив штучного інтелекту та інформаційних технологій на мобільну освіту як інноваційний напрям у сфері освіти. Мобільна освіта визначається як навчальний процес, який не обмежується закладом освіти, а може бути організований у будь-який час за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Поширення цифровізації призвело до трансформації області освіти, яка почала покладатися на автоматизацію, включаючи використання можливостей штучного інтелекту. У сфері освіти штучний інтелект використовується для розробки нових технологій та інструментів, спрямованих на полегшення навчання і підвищення ефективності освітнього процесу в цілому. Протягом останніх років в обговореннях щодо використання Інтернету та мобільних додатків у сфері освіти все більше виникає питання про ефективність використання чат-ботів. Останнім часом ця увага обумовлена появою штучного інтелекту Chat GPT, який є одним з найпопулярніших та високоефективних інструментів у галузі штучного інтелекту та обробки природної мови. Застосування цієї технології дозволяє автоматизувати різні процеси, такі як створення текстів, відповіді на запитання та генерація контенту. Проте, попри всі переваги, використання Chat GPT в освіті не позбавлене обмежень і ризиків. Одним з основних ризиків є можливість систематичних помилок в аналізі текстів та оцінці знань здобувачів. Тому для ефективного впровадження цих технологій в мобільну освіту потрібно враховувати всі ризики для здобувачів та викладачів. Іншою інформаційною технологією в освіті є використання SMART-середовища, що визначається як застосування різноманітних комплексних інструментів та інтерактивних методів навчання. В цілому, вплив штучного інтелекту та інформаційних технологій на мобільну освіту є багатогранним. Штучний інтелект дозволяє створювати персоналізовані програми навчання, отримувати здобувачами освіти відповіді на питання за допомогою текстової чи голосової взаємодії, проводити аналіз даних успішності, відстежувати прогрес здобувачів у реальному часі тощо.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Власюк О.П. Вплив штучного інтелекту та інформаційних технологій на мобільну освіту та навчання майбутнього / О.П.Власюк, О.К.Степаненко, Н.О.Приходькіна // Академічні Візії. - 2023. - Вип. 26. - С. 1-13.
Ключові слова: цифровізація, інноваційні технології, інструменти штучного інтелекту, мобільна освіта, дистанційне навчання
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних > 004.8 Штучний інтелект
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Художньо-педагогічний факультет > Кафедра образотворчого та декоративного мистецтва
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 12 Лист 2024 08:06
Останні зміни: 12 Лист 2024 08:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14905

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу