Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТУ: РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ

Павелків К.М. та Петренко О.Б. (2024) ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТУ: РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 5-16. ISSN 2411-4553

[img] Текст
Павелків К., Петренко О..pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

У статті схарактеризовано сучасні освітні парадигми як генезисні індикатори інноваційних змін у вищій освіті, що детерміновані інтеграційними процесами, спрямованими на упровадження в іншомовну підготовку здобувачів вищої освіти інноваційних ідей, моделей і технологій. Іншомовність та іншомовна підготовка здобувачів вищої освіти розглядається у контексті компетентнісної парадигми. Виокремлено концептуальні засади іншомовної підготовки та структуру іншомовної компетентності. Визначено мету іншомовної підготовки здобувачів вищої освіти, що полягає у формуванні навичок толерантної взаємодії, спілкування і життєтворчості в молодіжному середовищі на основі сформованості іншомовної компетентності. Доведено, що у побудові змісту іншомовної підготовки застосовуються теорії: комунікацій, полікультурності та діалогу. Схарактеризовано сутність діалогічної взаємодії, що має комунікативну, інтерактивну та перцептивну складові. Професійна діалогічна взаємодія в полікультурному/мультикультурному середовищі університету передбачає певний рівень накопичених професійних знань, полегшує реалізацію різновекторних завдань, що стоять перед майбутнім фахівцем.
Доведено, що важливе місце в іншомовній підготовці здобувачів вищої освіти у структурі професійної підготовки в умовах університету посідає соціальна рефлексія.
З’ясовано, що реалізація іншомовної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах університету вимагає проєктування відповідного творчого освітнього середовища, вибудованого з урахуванням об’єктивних закономірностей процесів вивчення ними іноземної мови з метою професійного застосування у майбутньому.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків К. Формування іншомовної підготовки здобувачів вищої освіти у структурі професійної піготовки в умовах університету: реалії сьогодення / К.Павелків, О.Петренко // Інноватика у вихованні. - 2024. - Вип. 20. - С. 5-16.
Ключові слова: іншомовна підготовка, професійна підготовка, здобувачі вищої освіти, іншомовна компетентність, університет, теорії: комунікації, полікультурності, діалоги, рефлексії
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 12 Груд 2024 12:18
Останні зміни: 12 Груд 2024 12:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15264

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу