Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЗНАНЬ ПРО БЕЗПЕЧНУ ПОВЕДІНКУ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Мишкарьова С.В. (2024) ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЗНАНЬ ПРО БЕЗПЕЧНУ ПОВЕДІНКУ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 67-78. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Мишкарьова С..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність проблеми збереження закладів освіти як безпечних просторів для навчання і виховання. Анонсовано низку нормативо-правових актів України, у яких деталізовано зміст, форми і методи організаційної і просвітницько-виховної праці відповідного спрямування. Констатовано, що формування у здобувачів освіти знань про безпечну поведінку необхідно здійснювати безпосередньо і опосередковано засобами спеціальних навчальних дисциплін і міжпредметної інтеграції. Відзначено низку розвідок вітчизняних науковців, у яких порушується проблема формування у здобувачів освіти основ безпечної поведінки. Коротко схарактеризовано науковий доробок українських і польських учених щодо інтегрування «безпекової тематики» у зміст уроків математики. Поточнено поняттєвий вимір проблеми безпеки: увиразнено наявні у науковому просторі визначення понять «безпека», «безпека людини», «безпека освітнього середовища», «безпечне освітнє середовище». Зазначено, що з-посеред напрямів організації безпечного освітнього середовища важливе місце посідає педагогічний ‒ він стосується формування в учнів знань, умінь і навичок щодо безпечної поведінки. Конкретизовано поняття «безпечна поведінка». Проаналізовано зміст однієї з Типових освітніх програм для початкової школи на предмет відображення у її змісті питань безпечної поведінки: актуалізовано «очікувані результати навчання» з окремих освітніх галузей, які відображають спрямованість змісту початкової освіти на формування в учнів навичок безпечної поведінки; визначено відповідні тематичні профілі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мишкарьова С. Текстові задачі як засіб формування у здобувачів початкової освіти знань про безпечну поведінку на уроках математики / С.Мишкарьова // Інноватика у вихованні. - 2024. - Вип. 20. - С. 67-78.
Ключові слова: математична освітня галузь, уроки математики, текстові задачі, безпечна поведінка, знання, здобувачі освіти
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 13 Груд 2024 07:40
Останні зміни: 13 Груд 2024 07:40
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15277

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу