Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ОСІБ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

Третяк О. та Хомич Д. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ОСІБ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 131-134.

[img] Текст
Третяк Оксана, Хомич Дарина.pdf

Завантажити (2MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Третяк О. Особливості організації інклюзивного навчання осіб з порушенням слуху / О.Третяк, Д.Хомич // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. е-конф. з міжнарод. участю «Освіта і виховання в інформаційному суспільстві: досягнення, виклики та перспективи», м. Рівне, 23-24 жовт. 2024 р. - Рівне : Рівненський державний гуманітарний університет, 2024. - С. 131-134.
Ключові слова: порушення слуху, інклюзивне навчання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 22 Груд 2024 14:44
Останні зміни: 22 Груд 2024 14:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15550

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу