Третяк О. та Хомич Д. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ОСІБ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 131-134.
Текст
Третяк Оксана, Хомич Дарина.pdf Завантажити (2MB) |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Третяк О. Особливості організації інклюзивного навчання осіб з порушенням слуху / О.Третяк, Д.Хомич // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. е-конф. з міжнарод. участю «Освіта і виховання в інформаційному суспільстві: досягнення, виклики та перспективи», м. Рівне, 23-24 жовт. 2024 р. - Рівне : Рівненський державний гуманітарний університет, 2024. - С. 131-134. |
Ключові слова: | порушення слуху, інклюзивне навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 22 Груд 2024 14:44 |
Останні зміни: | 22 Груд 2024 14:44 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15550 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |