Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

THE PROBLEM OF EMOTIONAL STABILITY OF THE EDUCATOR IN SPECIAL INSTITUTIONS OF PRESCHOOL EDUCATION = ПРОБЛЕМА ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ У СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Войтович О.В. та Дичківська І.М. (2024) THE PROBLEM OF EMOTIONAL STABILITY OF THE EDUCATOR IN SPECIAL INSTITUTIONS OF PRESCHOOL EDUCATION = ПРОБЛЕМА ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ У СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. SWorldJournal, 2024 (№24(3)). с. 51-56. ISSN 2663-5712

[img]
Перегляд
Текст
Войтович О. Проблема емоційної компетентності майбутніх логопедів в спеціальних закладах дошкільної освіти.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті аналізується проблема формування професійних якостей фахівців закладів спеціальної дошкільної освіти (майбутніх логопедів), зокрема особливостей їх розвитку в процесі підготовки студентів до професійної діяльності. Подається визначення поняття емоційної компетентності, стійкості, культури майбутнього логопеда, аналізуються їх складові та особливості їх формування у майбутніх фахівців; поняття емоційного вигорання та саморегуляції логопеда. Стаття презентує результати дослідження з даної проблеми, а саме визначення критеріїв емоційної компетентності та рівнів саморегуляції здобувачів вищої освіти напряму спеціальна освіта та фахівців, а також напрями роботи з розвитку емоційної компетентності майбутніх логопедів закладів спеціальної освіти.
Метою статті є розкриття основних проявів емоційної компетентності логопеда спеціального закладу дошкільної освіти, розгляд особливостей формування даної якості в майбутніх фахівців та профілактики порушень емоційної стійкості та саморегуляції.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Войтович О.В. Проблема емоційної компетентності майбутніх логопедів у спеціальних закладах дошкільної освіти / О.В. Войтович, наук. кер. І.М. Дичківська // SWorldJournal. - 2024. - №24(3). - С. 51-56.
Ключові слова: емоційна компетентність логопеда спеціального закладу, саморегуляція, складові емоційної стійкості, профілактика порушень емоційної стійкості, професійна підготовка спеціального педагога
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 02 Січ 2025 12:25
Останні зміни: 02 Січ 2025 12:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15783

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу