Ойцюсь Л.В. та Яцюк М. (2024) МОТИВАЦІЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ КЕЙС МЕТОДОМ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 141-145. ISSN 978-617-601-503-1
|
Текст
Ойцюсь Л., Яцюк М. МОТИВАЦІЯ УЧНІВ.pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
Серед навчальних технологій чільне місце займає кейс-метод (в перекладі з англійської «case-study» – випадок, ситуація Він дозволяє навчити учнів вирішувати конкретні ситуації реального життя. Важливість його у навчанні полягає в тому, що завдяки вирішенню певної проблеми, учні засвоюють новий матеріал. При цьому актуалізується цілий комплекс знань учня, який потрібно вирішити у певній проблемі, а учитель виступає лише спостерігачем та координатором роботи учнів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ойцюсь Л. Мотивація учнів до навчання біології кейс методом / Л. Ойцюсь, М. Яцюк // Освітньо-наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Рівне, 15 листоп. 2024 р.). - Рівне : О.Зень, 2024. - С. 141-145. |
Ключові слова: | кейс-метод, інноваційні технології, природничі науки, проблемно-пошукове навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 5 Математика. Природничі науки > 57 Біологічні науки в цілому |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра біології та здоров`я людини та фізичної терапії |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 09 Січ 2025 08:43 |
Останні зміни: | 09 Січ 2025 08:43 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16010 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |