Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МОТИВАЦІЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ КЕЙС МЕТОДОМ

Ойцюсь Л.В. та Яцюк М. (2024) МОТИВАЦІЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ КЕЙС МЕТОДОМ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 141-145. ISSN 978-617-601-503-1

[img]
Перегляд
Текст
Ойцюсь Л., Яцюк М. МОТИВАЦІЯ УЧНІВ.pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

Серед навчальних технологій чільне місце займає кейс-метод (в перекладі з англійської «case-study» – випадок, ситуація Він дозволяє навчити учнів вирішувати конкретні ситуації реального життя. Важливість його у навчанні полягає в тому, що завдяки вирішенню певної проблеми, учні засвоюють новий матеріал. При цьому актуалізується цілий комплекс знань учня, який потрібно вирішити у певній проблемі, а учитель виступає лише спостерігачем та координатором роботи учнів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ойцюсь Л. Мотивація учнів до навчання біології кейс методом / Л. Ойцюсь, М. Яцюк // Освітньо-наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Рівне, 15 листоп. 2024 р.). - Рівне : О.Зень, 2024. - С. 141-145.
Ключові слова: кейс-метод, інноваційні технології, природничі науки, проблемно-пошукове навчання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
5 Математика. Природничі науки > 57 Біологічні науки в цілому
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра біології та здоров`я людини та фізичної терапії
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 09 Січ 2025 08:43
Останні зміни: 09 Січ 2025 08:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16010

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу