Остапчук М.В. (2024) ЕЛЕМЕНТИ СИНЕРГЕТИКИ ТА STEM-ОСВІТИ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 145-149. ISSN 978-617-601-503-1
|
Текст
Остапчук М. ЕЛЕМЕНТИ СИНЕРГЕТИКИ.pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
Природничі навчальні предмети повинні бути узгодженні не тільки зовнішньо (зміст матеріалу, який вивчається за програмою, послідовність, систематичність, доступність), а й внутрішньо, тобто, мати однаковий рівень досконалості знань різних навчальних дисциплін. Рівні досконалості знань визначаються рівнями їх математизації, яких в курсі середньої школи три: рівень елементарної обробки емпіричних даних; модельно-алгоритмічний; дедуктивно-аксіоматичний рівень.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Остапчук М. Елементи синергетики та STEAM-освіти при вивченні біології у середній школі / М. Остапчук // Освітньо-наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Рівне, 15 листоп. 2024 р.). - Рівне : О.Зень, 2024. - С. 145-149. |
Ключові слова: | біологія, STEAM-освіта, синергетика, рівень математизації |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 5 Математика. Природничі науки > 57 Біологічні науки в цілому |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 09 Січ 2025 09:50 |
Останні зміни: | 09 Січ 2025 09:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16011 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |