Антончук О.М. (2024) ТЕХНОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ДИСКУРСУ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Acta Paedagogica Volynienses, 2024: №4. с. 49-54.
![]() |
Текст
Антончук О.М. 2024.pdf Завантажити (463kB) |
Анотація
Стаття присвячена дослідженню й лінгводидактичному обґрунтуванню технологій педагогічного дискурсу під час навчання української мови; аналізу тексту в технологіях педагогічного дискурсу, методиці лінгводидактичного аналізу тексту. Навчальна дисципліна «Педагогічний дискурс вчителя-мовника» має на меті сформувати у майбутнього вчителя-словесника дискурсну компетентність у контексті педагогічного дискурсу, здатність інтегруватися у множинні комунікативні моделі науково-професійного та педагогічного спілкування. Метою нашої статті є проаналізувати проблематику педагогічного дискурсу вчителя-словесника у контексті підготовки його відповідно до освітньої програми “Середня освіта (Українська мова та література)”, спеціальності 014 “Середня освіта (Українська мова та література)”. Для вирішення поставлених завдань у процесі роботи використовувалися такі методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез під час опрацювання лінгвістичної, психологічної, педагогічної та методичної літератури з досліджуваної проблеми; емпіричні: проведення й аналіз занять із вказаної дисципліни. Навчальна дисципліна «Педагогічний дискурс вчителя-мовника» безпосередньо пов’язана із формуванням інтегральної компетентності магістра середньої освіти – здатності розв’язувати складні задачі та проблеми у певній галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог; здатності інтегруватися у множинні комунікативні моделі наукового спілкування, налагоджувати професійні контакти щодо обміну досвідом.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Антончук О. Технології педагогічного дискурсу під час навчання української мови / О. Антончук // Acta Paedagogica Volynienses / Волинський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк, 2024. - № 4. - С. 49-54. - doi: https://doi.org/10.32782/apv/2024.4.8 |
Ключові слова: | педагогічний дискурс, технології педагогічного дискурсу, лінгводидактичний аналіз тексту |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 12 Лют 2025 13:36 |
Останні зміни: | 12 Лют 2025 13:36 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16811 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |