Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДИСКУРСНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА В ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ

Антончук О.М. (2022) ДИСКУРСНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА В ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2022 (Т.1): Вип.47. с. 227-231. ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)

[img] Текст
Антончук О. 2022.pdf

Завантажити (343kB)

Анотація

Стаття присвячена дослідженню теоретичних засад педагогічного дискурсу (зокрема, визначенню його структури, основних категорій і складників), шляхам формування дискурсних особистостей учителя й учня, лінгводидактичному обґрунтуванню технологій педагогічного дискурсу під час навчання української мови. Навчальна дисципліна «Навчально-педагогічний дискурс» має на меті формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя. Основними завданнями вивчення дисципліни «Навчально-педагогічний дискурс» є оволодіння знаннями про правила й норми спілкування, про вимоги до мовної поведінки в різних комунікативно-мовних педагогічних ситуаціях, оволодіння комунікативно-мовними вміннями в цій галузі, усвідомлення специфіки педагогічного спілкування, особливостей комунікативно-мовних ситуацій, характерних для професійної діяльності вчителя, розвиток творчо активної дискурсивної особистості, здатної шукати й знаходити власне рішення різноманітних професійних завдань.Дискурсна компетентність учителя-словесника – це комплексна характеристика притаманних йому властивостей, пов’язаних з організацією педагогічного дискурсу. Складники дискурсної компетентності актуалізуються в педагогічному дискурсі відповідно до умов спілкування й ситуативних ролей суб’єктів (найтиповіші: учитель – учень, учитель – учитель, учитель – адміністратор, учитель – батьки учнів).

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Антончук О. Дискурсна компетентність учителя-словесника в педагогічному дискурсі / О. Антончук // Актуальнi питання гуманiтарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка. - 2022. - Вип. 47, т. 1. - DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/47-1-34
Ключові слова: дискурс, дискурсна компетентність, педагогічний дискурс.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 82 Художня література. Літературознавство
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 12 Лют 2025 17:57
Останні зміни: 12 Лют 2025 17:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16816

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу