Бондарук Г. та Златів Л.М. (2024) ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ТЕРМІНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» У КОНТЕКСТІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2024. с. 223-225. ISSN 978-966-327-596-3
![]() |
Текст
Бондарук Г. Златів Л..pdf Завантажити (6MB) |
Анотація
Термінологічна компетентність у профільній школі має допомогти старшокласникам упорядкувати та узагальнити здобуті знання та підготуватися до майбутньої професії. Автори статті стверджують, що термінологічна компетентність – один із найважливіших складників лінгвістичної компетентності здобувача освіти на уроках української мови. Успішне засвоєння лінгвістичної термінології можливе лише за умов вибудовування лінгводидактичної системи, в основі якої – загальнодидактичні та специфічні принципи, методи та прийоми навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бондарук Г. Визначення поняття «термінологічна компетентність» у контексті профільного навчання / Г. Бондарук; наук. кер. Л.М. Златів // Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики : зб. матеріалів V Всеукр. наук.-практ. конф. (15 трав. 2024 р.). [Електронне видання]. – Рівне : НУВГП, 2024. - С. 223-225. |
Ключові слова: | профільне навчання, термінологічна компетентність, лінгвістична компетентність. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 17 Лют 2025 11:41 |
Останні зміни: | 17 Лют 2025 11:41 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16884 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |