Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДОЛОГІЧНИЙ КОМПОНЕНТ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

Галатюк Ю.М. та Галатюк Т.Ю. (2022) МЕТОДОЛОГІЧНИЙ КОМПОНЕНТ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна, 2022: Вип.28. с. 102-105.

[img] Текст
Галатюк Ю.М., Галатюк Т.Ю..pdf

Завантажити (248kB)
Офіційний посилання: DOI:10.32626/2307-4507.2022-28.102-105

Анотація

У статті аналізується зміст методологічного компонента предметної компетентності учнів у контексті навчання фізики в Новій українській школі. Показано, що методологічний компонент є важливим складником предметної компетентності, яка є інтегральною характеристикою суб’єкта навчально-пізнавальної діяльності, що включає знання, уміння, навички, ставлення,цінності,орієнтири. Визначені ключові пізнавальні уміння, що складають основу методологічного компонента предметної компетентності й відображають зв’язок з інтелектуально-евристичною сферою суб’єкта пізнавальної діяльності, яка об’єднує креативні якості та здібності. Встановлено, що вирішення проблеми формування методологічного компонента предметної компетентності лежить у площині ефективного поєднання двох функцій навчання: інформаційно ілюстративної та інноваційно творчої. Діалектичнаєдність репродуктивної і творчої активності у навчанні є об’єктивним чинником досягнення бажаного результату. Однієюі з форм реалізації такої єдності є домінантне перетворення репродуктивної діяльності у творчу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Галатюк Ю.М. Методологічний компонент пізнавальної діяльності у навчанні фізики в Новій українській школі / Ю.М. Галатюк, Т.Ю. Галатюк // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: С.В. Оптасюк (голова, наук. ред.) та ін.]. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2022. - Вип. 28: Концептуальні основи розбудови сучасної природничо-математичної та фізико-технологічної освіти. - С. 102-105. - DOI:10.32626/2307-4507.
Ключові слова: Нова українська школа (НУШ), пізнавальна діяльність, навчання фізики.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
5 Математика. Природничі науки > 53 Фізика
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 26 Лют 2025 07:23
Останні зміни: 26 Лют 2025 13:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17072

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу