Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ STEM-ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ

Галатюк Ю.М. та Галатюк Т.Ю. (2023) МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ STEM-ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2023: №29. с. 56-59.

[img] Текст
Галатюк Ю.. Галатюк Т..pdf

Завантажити (314kB)
Офіційний посилання: http://doi.org/10.32626/2307-4507.2023-29.56-59

Анотація

У статті стверджується, що основою для впровадження елементів STEM-освітиупроцесна-вчання природничих предметів, зокрема фізики, є їх інтеграція на основі відображення методології природничої науки. Акцентується увага на можливостях формування методологічних знань учнівупроцесі розв’язування фізичних задач. Показано, що методологічний зміст розв’язку навчальної фізичної задачі по-лягає у теоретичному моделюванні. При цьому модель розв’язку задачі складається з трьох компонентів: фізичного, математичного та графічного. Процес побудови теоретичної моделі розв’язку задачі відображаєна-вчальне дослідження і ґрунтується на застосуванні наукових методів пізнання. Теоретичні моделі розв’язкуоднієї задачі можуть відрізнятись і навпаки, математичні компоненти теоретичних моделейрозв’язківріз-них задач можуть бути аналогами. Приклад побудови теоретичної моделі розв’язку творчої фізичної задачі на основі методу аналогії є підтвердженням того, що методологічні знання є орієнтувальноюосновоютворчої пізнавальної діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Галатюк Ю. Методологічний аспект STEM-освіти у контексті розв'язування фізичних задач / Ю. Галатюк, Т. Галатюк // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. - 2023. - № 29: Ддидактичні передумови становлення майбутнього вчителя в умовах інновацій природничо-наукової освіти. - С. 56-59. - DOI: 10.32626/2307-4507.2023-29.56-59.
Ключові слова: STEM-освіта, міжпредметна інтеграція, методологічні знання, навчальна фізичназадача, теоретичне моделювання.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
5 Математика. Природничі науки > 53 Фізика
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 26 Лют 2025 13:06
Останні зміни: 26 Лют 2025 13:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17079

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу