Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМ

Яковишина Т.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМ. Світ наукових досліджень, 2024: Вип.28. с. 58-60. ISSN 2786-6823 (print)

[img]
Перегляд
Текст
Яковишина Т.В.pdf

Завантажити (837kB) | Перегляд
Офіційний посилання: https://www.economy-confer.com.ua/full-article/538...

Анотація

Соціалізація учнів з особливими освітніми потребами вимагає комплексного підходу, який поєднує в собі індивідуальні підходи до кожного учня, створення сприятливого освітнього середовища та підтримку з боку педагогічного колективу та однолітків. Лише за таких умов можна досягти успішної соціалізації та інтеграції цієї категорії здобувачів у суспільство. Загалом, інклюзивне освітнє середовище у Новій українській школі є важливим кроком у напрямку створення справедливого та гуманного суспільства. Воно допомагає кожній дитині розкрити свій потенціал і стати повноцінним учасником життя суспільства.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Яковишина Т.В. Особливості соціалізації здобувачів з особливими освітніми потребами / Т.В. Яковишина // Світ наукових досліджень : матеріали Міжнар. мультидисциплінарної наук. інтернет-конф. (м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 21-22 берез. 2024 р.) / за ред. : О. Патряк та ін.; ГО “Наукова спільнота”; WSZIA w Opolu. - Тернопіль : ФО-П Шпак В.Б, 2024. - Вип. 28. - С. 58-60.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 14 Бер 2025 12:56
Останні зміни: 14 Бер 2025 12:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17455

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу