Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СИТУАТИВНО-ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ

Наконечна Д.В. ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СИТУАТИВНО-ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. [Магістерська робота]

[img]
Перегляд
Текст
Наконечна Д.В..doc.pdf

Завантажити (565kB) | Перегляд

Анотація

Розглядаючи тему формування комунікативних навичок школярів, варто відзначити, що першочерговою метою вчителів є сприяння мовленнєвому розвитку учнів загальноосвітніх шкіл, щоб вони могли змістовно висловлювати свої думки та добирати лексичні засоби. На це спрямовує Державний стандарт загальної середньої освіти, де визначено основну мету навчання мови, що досягається в процесі формування особистості учня, яка «володіє вміннями та навичками вільно, комунікативно виправдано користуватися мовними засобами в різних формах, сферах і жанрах мовлення, тобто в забезпеченні належного рівня мовленнєвої компетенції учнів, що є однією з найважливіших умов їхньої соціалізації».

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Наконечна Д.В. Лінгводидактичний потенціал ситуативно-творчих завдань на уроках української мови у тсаршій школі : дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра / Д.В. Наконечна ; наук. кер. О.М. Антончук . - Рівне : РДГУ, 2023. - 81 с.
Ключові слова: лінгводидактичний потенціал, ситуативно-творчі завдання, урок української мови, тсарша школа.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 19 Бер 2025 11:04
Останні зміни: 19 Бер 2025 11:04
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17491

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу