Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСНОВИ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Шостак О.О. та Мориконь А.М. (2025) ОСНОВИ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи, 2025. с. 193-195. ISSN 978-617-8440-61-9

[img]
Перегляд
Текст
Шостак О.О._Мориконь А.М._Основи корекції дислалії в учнів початкових класів.pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Формування мовленнєвої компетентності молодших школярів пов’язане з корекцією порушень звуковимови, які негативно
впливають на рівень успішності навчання в школі. Логопедичний вплив у випадку дислалії рекомендують здійснювати на основі представлених вище трьох етапів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шостак О.О. Основи корекції дислалії в учнів початкових класів / О.О. Шостак, А.М. Мориконь // Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи : зб. наук. пр. з матеріалами IV Міжнар. наук. конф., м. Умань, 28 берез., 2025 р. ; Міжнар. центр наук. досліджень. — Вінниця : ТОВ "УКРЛОГОС Груп", 2025. - С. 193-195.
Ключові слова: психолого-педагогічна корекція, дислалія, учні початкових класів.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 02 Квіт 2025 12:03
Останні зміни: 02 Квіт 2025 12:03
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17605

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу