Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СПЕЦИФІКА ЗНМ ЯК МОВЛЕННЄВОГО ПОРУШЕННЯ

Шостак О.О. та Коцюбайло І.В. та Овечко А.І. (2025) СПЕЦИФІКА ЗНМ ЯК МОВЛЕННЄВОГО ПОРУШЕННЯ. Стратегічні напрямки розвитку науки: фактори впливу та взаємодії, 2025. с. 203-204.

[img]
Перегляд
Текст
Шостак О.О._Коцюбайло І.В._Овечко А.І._Специфіка ЗНМ.pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У психолого-педагогічній класифікації мовленнєвих порушень виокремлюють загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ). Це складне мовленнєве порушення, при якому в дитини з нормальним слухом та інтелектом простежуються розлади на всіх мовних рівнях: лексичному, фонетичному, граматичному. Термін «загальне недорозвинення мовлення» з’явився в середині ХХ століття. Одна з характерних ознак у випадку ЗНМ – пізній початок мовлення, малозрозуміле й малоактивне мовлення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шостак О.О. Специфіка ЗНМ як мовленнєвого порушення / О.О.Шостак, І.В.Коцюбайло, А.І.Овчко // Стратегічні напрямки розвитку науки: фактори впливу та взаємодії : зб. наук. пр. з матеріалами VI Міжнарод. наук. конф., м. Хмельницький, 4 квіт., 2025 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця, 2025. — 246 с. ISBN 978-617-8440-64-0, DOI 10.62731/mcnd-04.04.2025
Ключові слова: мовленнєві порушення
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 04 Квіт 2025 10:21
Останні зміни: 04 Квіт 2025 10:21
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17627

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу