Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Коханевич Т.П. (2025) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Via Economica (№8). с. 59-63. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

[img]
Перегляд
Текст
Kohanevuch_T.pdf

Завантажити (395kB) | Перегляд
Офіційний посилання: DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8559/2025-8-9

Анотація

У дослідженні розглянуто застосування матричних методів у маркетинговій діяльності туристичного підприємства. В умовах динамічного розвитку туристичного ринку та зростаючої конкуренції особливого значення набуває використання сучасних математичних інструментів для аналізу ринкових даних, прогнозування попиту та оптимізації маркетингових стратегій. Матричні методи лінійної алгебри виступають ефективним засобом для вирішення широкого спектра маркетингових завдань, зокрема аналізу взаємозв’язків між ключовими показниками, сегментації клієнтів, оцінки ефективності рекламних кампаній та розподілу ресурсів. Дослідження зосереджене на використанні матричних моделей для обробки великих обсягів маркетингових даних. Розглянуто застосування методів головних компонент для визначення найбільш значущих факторів, що впливають на попит і поведінку споживачів. Використання методів кластерного аналізу на основі матричних обчислень дозволяє сегментувати ринок туристичних послуг та формувати індивідуалізовані пропозиції для різних категорій клієнтів. Аналіз структури витрат та прогнозування прибутковості за допомогою матричних моделей сприяє підвищенню ефективності рекламних кампаній і збільшенню рентабельності туристичних підприємств. Досліджено також застосування сингулярного розкладу матриці (SVD) у розробці рекомендаційних систем, які сприяють персоналізації маркетингових комунікацій і підвищення рівня задоволеності клієнтів. У роботі також розглянуто моделювання поведінки споживачів та прогнозуванні змін у перевагах клієнтів. Окрему увагу приділено питанням аналізу соціальних мереж та оцінки ефективності контент-маркетингу за допомогою матричних методів. Результати дослідження підтверджують, що матричні методи є потужним інструментом для аналізу та управління маркетинговими процесами у сфері туризму. Вони сприяють підвищенню конкурентоспроможності підприємства, покращенню стратегічного планування та підвищенню рівня задоволеності споживачів. Отримані висновки можуть бути використані для розробки аналітичних моделей у маркетинговій діяльності туристичних компаній, що забезпечить підвищення ефективності їхньої діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Коханевич Т. П. Використання методів лінійної алгебри в маркетинговій діяльності туристичного підприємства / Т. П. Коханевич // Via Economica. - 2025. - №8. - С. 59-63. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8559/2025-8-9
Ключові слова: Маркетингова діяльність, лінійна алгебра, матричні методи, маркетинговий аналіз, SWOT-аналіз, матриця BCG, регресійний аналіз, оптимізація маркетингових рішень, туристичні підприємства, клієнтоорієнтований підхід.
Тематика (за УДК): 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика > 519.6 Обчислювальна математика
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: С. І. Оніщук
Дата внесення: 18 Квіт 2025 08:47
Останні зміни: 18 Квіт 2025 08:47
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17835

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу