Гамза А.В. (2016) ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАСАДАХ ЛІНГВОДИДАКТИКИ. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету, 2016 (Вип.1). с. 48-53. ISSN 2412-9208
|
Зображення/Малюнок
IMGV1.jpg Завантажити (584kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
IMGV2.jpg Завантажити (623kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
IMGV3.jpg Завантажити (569kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
IMGV4.jpg Завантажити (663kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
IMGV5.jpg Завантажити (507kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
IMGV6.jpg Завантажити (650kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
IMGV7.jpg Завантажити (574kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
IMGV8.jpg Завантажити (409kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
IMGV9.jpg Завантажити (510kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
IMGV10.jpg Завантажити (514kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
IMGV11.jpg Завантажити (391kB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано теоретичні аспекти змісту поняття "текстотворча компетентність" у методиці навчання української мови; зазначено практичні елементи формування навички текстотворення шляхом роботи над лінгводидактичним матеріалом; випробовано дослідження відчизняних та сучасних науковців щодо означеної проблеми; науковообгрунтовано важливість застосування лінгводидактичних принципів та методів, на основі яких реалізують елементи текстотворчої компетентності в навчанні української мови; опрацьовано вправи методико-практичного характеру, які є основою формування текстотворчих умінь і навичок у молодших школярів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гамза А.В. Формування текстоворчої компетентності в молодших школярів на засадах лінгводидактики / А.В.Гамза // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки : зб. наук. пр. - Бердянськ, 2016. - Вип. 1 . С. 48-53. |
Ключові слова: | компетентність, текстотворча компетентність, навички текстотворення, система мовних понять, одиниці мови та мовлення, текст |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 18 Лист 2020 11:11 |
Останні зміни: | 19 Лист 2020 07:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1789 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |