Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНІЦІЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ ТВОРЧОЇ ФІЗИЧНОЇ ЗАДАЧІ

Максимчук Н.В. та Галатюк Ю.М. (2020) ІНІЦІЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ ТВОРЧОЇ ФІЗИЧНОЇ ЗАДАЧІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 146-147.

[img]
Перегляд
Текст
Максимчук Н.В., Галатюк Ю.М..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

Ключовою проблемою в контексті діяльнісного підходу у творчому навчанні фізики є визначення механізму ініціювання творчої пізнавальної діяльності. Як показують дослідження, в основі такого механізму лежить створення творчої пізнавальної ситуації. Мета роботи - розкрити психолого-дидактичний зміст творчої пізнавальної ситуації та обґрунтувати можливість застосування творчої навчальної задачі для її створення та ініціювання творчої навчально-пізнавальної діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Максимчук Н.В. Ініцюювання пізнавальної діяльності за допомогою творчої фізичної задачі / Н.В. Максимчук, Ю.М. Галатюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 146-147.
Ключові слова: пізнавальна діяльність, творчі фізичні задачі, проблемне навчання, пізнавальна ситуація.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
5 Математика. Природничі науки > 53 Фізика
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 08 Трав 2025 11:06
Останні зміни: 08 Трав 2025 11:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17983

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу