Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРАКТИЦІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ

Моргун О.В. та Джава Н.А. (2020) ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРАКТИЦІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 159-160.

[img]
Перегляд
Текст
Моргун О.В., Джава Н.А..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

Сучасний урок іноземної мови – це, насамперед, урок, на якому вчитель уміло використовує всі можливості учнів, весь їхній творчий потенціал, уяву та фантазію з метою активного розумового розвитку, глибокого й усвідомленого засвоєння лінгвістичних знань, формування комунікативної компетентності, відтак – виховання мовної особистості. Інноваційні форми організації навчання дозволяють розв'язати одразу кілька завдань: розвивають комунікативні вміння й навички, допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками процесу, забезпечують виховне завдання, оскільки змушують працювати в команді, прислухатися до думки кожного. Окрім того, процес навчання з використанням інноваційних технологій відбувається в атмосфері доброзичливості та взаємопідтримки, що дозволяє учням не лише отримати нові знання, але й розвинути пізнавальну діяльність та перевести її в більш високі форми співробітництва – взаємну творчість. Навчання необхідно організувати так, щоб воно було подібне процесу природної комунікації. Важливу роль відіграють рольові ігри, ситуації.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Моргун О.В. Інноваційні форми організації навчання іноземної мови у практиці сучасної школи / О.В. Моргун, Н.А. Джава // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 159-160.
Ключові слова: інноваційні форми, організація навчання, іноземна мова, урок іноземної мови, сучасна школа.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 12 Трав 2025 11:45
Останні зміни: 12 Трав 2025 11:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18012

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу