Горопаха Н.М. (2025) НАСТУПНІСТЬ В ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Педагогічна академія, 2025 (№18). с. 1-20. ISSN 2786-9458
![]() |
Текст
Педагогічна+Академія_наукові+записки_Горопаха,+Н.+М..pdf Завантажити (489kB) |
Анотація
Проблема наступності в екологічній освіті дітей дошкільного та молодшого шкільного віку стає дедалі актуальнішою в контексті сучасних освітніх та екологічних викликів. Ранні етапи дитинства є критично важливими для формування відповідального ставлення до природи, оскільки саме в цей період діти набувають перший емоційний і когнітивний досвід взаємодії з довкіллям. Водночас відсутність координації між дошкільною та початковою ланками освіти часто призводить до порушення наступності в екологічному вихованні, що негативно позначається на стійкості та ґрунтовності екологічних знань і поведінки дітей. Збереження та розвиток екологічних цінностей потребує педагогічно виваженої системи взаємодії між суміжними освітніми ланками, що ґрунтується на спільних цілях, узгодженому змісті та наступності методів навчання.
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |