Солтис А.С. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2020) ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗАСОБОМ GEOGEBRAПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ "ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ". Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 212-214.
![]() |
Текст
Солтис А.С., Генсіцька-Антонюк Н.О..pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
Інформаційні технології стали невід’ємною складовою інформаційного суспільства. Також вони не пройшли повзосвітньої галузі. Інформаційні технології можуть використовуватися на всіх етапах освітнього процесу: при поясненнінового матеріалу, закріпленні отриманих знань, діагностиці знань та вмінь учнів тощо. Проте серед розмаїття існуючих додатків, зокрема для формування математичних компетентностейв учнів з теми «Геометричні перетворення», вчителю важливо підібрати ті, які забезпечать виконання всіх цілей уроку. Одночасно важливим для вчителя є вмінняне тільки використовувати готові матеріали, а й створювати власні
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Солтис А.С. Формування математичних компетентностей засобом GEOGEBRA при вивченні теми "Геометричні перетворення" / А.С. Солтис, Н.О. Генсіцька-Антонюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 212-214. |
Ключові слова: | математичні компетентності, GEOGEBRA, вивченні теми "Геометричні перетворення". |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика > 514 Геометрія |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 07 Лип 2025 12:49 |
Останні зміни: | 07 Лип 2025 12:49 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18469 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |