Юхименко-Назарук І.А. (2025) РОЛЬ ЛОГІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ТРЕНЕРІВ-ВИКЛАДАЧІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМАГАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник науки та освіти (№5(35)). с. 2290-2303. ISSN 2786-6165
![]() |
Текст
Yukhymenko-Nazaruk Iryna Anatoliyivna.pdf Завантажити (291kB) |
Анотація
Логістика є невід’ємною складовою ефективної організації змагальної діяльності, адже вона охоплює планування, управління ресурсами, координацію дій учасників та забезпечення належних умов для проведення змагань. Статтю присвячено визначенню ролі логістичної компетентності у професійній підготовці майбутніх тренерів-викладачів до організації змагальної діяльності. У статті проаналізовані основні етапи організації та проведення змагань: підготовчий, організаційний, проведення змагань, завершальний. Узагальнено сутність поняття «логістична компетентність». Охарактеризовані основні компоненти логістичної компетентності тренера, такі як: планувально-організаційний, інформаційно-аналітичний, комунікативний, етично-правовий, адаптаційно-ситуаційний, ресурсний. Визначені стратегічні види логістичного забезпечення під час організації та проведення спортивних змагань, а саме: транспортна, матеріально-технічна логістика, логістика безпеки та медичного забезпечення, інформаційна логістика, логістика харчування та проживання, фінансова та екологічна логістика. Наведені приклади роботи логістичних фірм під час організації та проведення Олімпійських та Параолімпійських ігор у Парижі 2024 року. Проаналізовано теоретико-методичні аспекти підготовки тренерів-викладачів у закладах вищої освіти. Підкреслено важливість знань з логістики у професійній тренерській діяльності. Визначено основні аспекти значення логістики у роботі тренера-викладача, що включають: організацію навчально-тренувального процесу; матеріально-технічне забезпечення; логістику поїздок та проведення змагань; комунікацію та координацію; використання сучасних цифрових технологій для моніторингу й управління спортивною діяльністю. Охарактеризовано основні інтерактивні технології, що використовуються для формування логістичної компетентності майбутніх тренерів у закладах вищої освіти, такі як: інтерактивні лекції, тренінги, воркшоти, дискусійні методи (дебати, круглі столи), ділові, навчально-рольові, професійно-імітаційні ігри, мозговий штурм, проєктне навчання та технології змішаного навчання. Отже, для тренера-викладача логістична компетентність є важливою професійною навичкою, що дозволяє не лише успішно організовувати спортивні заходи, а й забезпечувати їх безперебійне та безпечне проведення.
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |