Гамза А.В. (2014) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ НАВЧАЛЬНО-МОВНИХ ЛЕКСИЧНИХ УМІНЬ. Мова і культура, 2014 (Вип.17): Т.VII(175). с. 540-545.
|
Зображення/Малюнок
1.jpg Завантажити (631kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
2.jpg Завантажити (499kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
3.jpg Завантажити (527kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
4.jpg Завантажити (581kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
5.jpg Завантажити (564kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
6.jpg Завантажити (587kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
7.jpg Завантажити (566kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
8.jpg Завантажити (624kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
9.jpg Завантажити (535kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядаються основні аспекти вивчення лексичної роботи на уроках украхїнської мови; визначено характер лексичних завдань під час опрацюванню лінгвістичного матеріалу; подаються результати дослідження особливостей формування навчально-мовних лексичних умінь школяра у процесі творення тексту.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гамза А.В. Формування в учнів навчально-мовних лексичних умінь / А.В.Гамза // Мова і культура : наук. журн. - Київ, 2014. - Вип. 17. - Т.VII (175). - С. 540-545. |
Ключові слова: | мова, лексика, інверсія, навчально-мовні вміння, мовний запас учнялексичні компоненти аналізу тексту |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 23 Лист 2020 11:03 |
Останні зміни: | 23 Лист 2020 11:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1869 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |