Мудрик І.Г. та Богачик М.С. (2020) КЛАСИФІКАЦІЯ СТРАТЕГІЙ ЗАСВОЄННЯ ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 352-353.
![]() |
Текст
Мудрик І., Богачик М..pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
Навчання лексики – це процес, спрямований на те, щоб не лише допомогти учням вивчити якомога більше слів, але й розвинути їх навички запам’ятовування лексики та їх вміння здогадуватися значення слів із контексту. Цей тип насиченого, глибокого навчання безумовно впливає і на розуміння. Упродовж навчання лексики вчителі іноземних мов повинні враховувати стратегії засвоєння лексичного матеріалу, адже учні потребують їх широкого спектру під час вивчення нової лексики.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мудрик І.Г. Класифікація стратегій засвоєння лексичного матеріалу / І.Г. Мудрик, М.С. Богачик // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 352-353. |
Ключові слова: | значення сів, запам'ятовування слів, лексичний матеріал, вивчення іноземних мов. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 31 Лип 2025 12:18 |
Останні зміни: | 31 Лип 2025 12:18 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18751 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |