Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КЛАСИФІКАЦІЯ СТРАТЕГІЙ ЗАСВОЄННЯ ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ

Мудрик І.Г. та Богачик М.С. (2020) КЛАСИФІКАЦІЯ СТРАТЕГІЙ ЗАСВОЄННЯ ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 352-353.

[img] Текст
Мудрик І., Богачик М..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

Навчання лексики – це процес, спрямований на те, щоб не лише допомогти учням вивчити якомога більше слів, але й розвинути їх навички запам’ятовування лексики та їх вміння здогадуватися значення слів із контексту. Цей тип насиченого, глибокого навчання безумовно впливає і на розуміння. Упродовж навчання лексики вчителі іноземних мов повинні враховувати стратегії засвоєння лексичного матеріалу, адже учні потребують їх широкого спектру під час вивчення нової лексики.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мудрик І.Г. Класифікація стратегій засвоєння лексичного матеріалу / І.Г. Мудрик, М.С. Богачик // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 352-353.
Ключові слова: значення сів, запам'ятовування слів, лексичний матеріал, вивчення іноземних мов.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 31 Лип 2025 12:18
Останні зміни: 31 Лип 2025 12:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18751

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу