Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНИХ НАВИЧОК МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

Драка О.М. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНИХ НАВИЧОК МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. [Магістерська робота]

[img] Текст
Драка О.М..pdf

Завантажити (107kB)

Анотація

Проаналізовано науково-теоретичні підходи до формування соціально-емоційних навичок у молодших школярів. Розкрито сутність та зміст соціально-емоційних навичок, важливих для гармонійного розвитку дітей молодшого шкільного віку. Вивчено психолого-педагогічні характеристики соціально-емоційного розвитку учнів. Визначено організаційно-педагогічні умови, що сприяють ефективному формуванню соціально-емоційних навичок у школі. Проведено експериментальне дослідження щодо впровадження програми соціально-емоційного виховання та оцінено її результативність.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Драка О.М. Організаційно-педагогічні умови формування соціально-емоційних навичок молодших школярів : магістерська робота / О.М.Драка ; наук. керівник С.Б.Бричок ; рецензент Н.М.Міськова ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2024. - 69 с.
Ключові слова: соціально-емоційні навички, організаційно-педагогічні умови, соціально-емоційне навчання, емпатія, процес соціалізації
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 13 Серп 2025 11:57
Останні зміни: 13 Серп 2025 11:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18810

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу