Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ЕЙДЕТИКИ

Колодич С.І. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ЕЙДЕТИКИ. [Магістерська робота]

[img] Текст
Колодич С.І..pdf

Завантажити (281kB)

Анотація

Тема дослідження досить актуальна, оскільки ейдетика, або образне мислення, є важливим аспектом когнітивного розвитку дітей, що відіграє ключову роль у формуванні їх логіко-математичних навичок. У молодшому шкільному віці, коли діти тільки починають освоювати основи математики і логіки, ейдетичні здібності можуть значно вплинути на їхню здатність сприймати та обробляти інформацію, вирішувати задачі та формувати поняття. У кваліфікаційній роботі проаналізовано проблему логіко-математичного розвитку молодших школярів засобами ейдетики, а саме: здійснено ретроспективний аналіз проблеми логіко-математичного розвитку молодших школярів, окреслено ейдетику як інноваційну методику розвитку здобувачів та відображено практику застосування ейдетики у логіко-математичному розвитку молодших школярів. У другому розділі досліджено рівні сформованості математичних уявлень першокласників, окреслена розробка та реалізація педагогічних умов логіко-математичного розвитку здобувачів засобами ейдетики, здійснено аналіз та інтерпретація результатів дослідно-експериментальної роботи.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Колодич С.І. Педагогічні умови логіко-математичного розвитку молодших школярів засобами ейдетики : магістерська робота / С.І.Колодич ; наук. керівник Т.В.Яковишина ; рецензент О.А.Хом'як ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2024. - 90 с.
Ключові слова: ейдетика, інноваційна технологія, математика, логіко-математичний розвиток, першокласники
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 14 Серп 2025 09:43
Останні зміни: 14 Серп 2025 09:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18814

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу