Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНИХ ВЗАЄМИН УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ

Рогульчик А.А. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНИХ ВЗАЄМИН УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ. [Магістерська робота]

[img] Текст
Рогульчик А.А..pdf

Завантажити (109kB)

Анотація

У дослідженні означено особливості виховання толерантності в учнів початкової школи та способи формування ефективних взаємин дітей з обмеженими можливостями здоров’я із оточенням.
Виокремлено педагогічні умови формування толерантних взаємин учнів початкової школи в інклюзивному класі. Встановлено компоненти, критерії, показники та методи діагностики рівнів формування толерантних взаємин учнів в інклюзивному класі. Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування толерантних взаємин учнів в інклюзивному класі.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Рогульчик А.А. Педагогічні умови формування толерантних взаємин учнів початкової школи в інклюзивному класі : магістерська робота / А.А.Рогульчик ; наук. керівник С.Б.Бричок ; рецензент Н.М.Міськова ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2024. - 93 с.
Ключові слова: гуманізація, толерантність, толерантні взаємини, діти з обмеженими можливостями здоров’я, індивідуально-диференційовані підходи
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 18 Серп 2025 09:55
Останні зміни: 18 Серп 2025 09:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18835

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу