Дідок Т.О. та Сяська Н.А. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ І СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 103-104.
|
Текст
Дідок Т. О., Сяська Н. А. ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПУ ....pdf Завантажити (2MB) |
Анотація
Тези присвячені застосуванню принципу наступності при вивчені математики у початковій і середній школі. Перехід до середньої ланки передбачає зміни у процесі викладання і навчання. Формування інформаційних компетентностей є одним із шляхів вирішення проблеми наступності.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дідок Т.О. Використання принципу наступності при вивченні математики у початковій і середній школі засобами інформаційних технологій навчання / Т.О. Дідок, Н.А. Сяська // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали XІV Всеукр. наук.-практ. конф., 1 листоп. 2021 р. - Рівне : РВВ РДГУ, 2021. - С. 103-104. |
| Ключові слова: | наступність, інформаційна компетентність, початкова школа, середня ланка |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика |
| Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
| Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
| Дата внесення: | 21 Лист 2025 19:45 |
| Останні зміни: | 21 Лист 2025 19:45 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19308 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



