Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ І СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ

Дідок Т.О. та Сяська Н.А. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ І СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 103-104.

[img] Текст
Дідок Т. О., Сяська Н. А. ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПУ ....pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

Тези присвячені застосуванню принципу наступності при вивчені математики у початковій і середній школі. Перехід до середньої ланки передбачає зміни у процесі викладання і навчання. Формування інформаційних компетентностей є одним із шляхів вирішення проблеми наступності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дідок Т.О. Використання принципу наступності при вивченні математики у початковій і середній школі засобами інформаційних технологій навчання / Т.О. Дідок, Н.А. Сяська // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали XІV Всеукр. наук.-практ. конф., 1 листоп. 2021 р. - Рівне : РВВ РДГУ, 2021. - С. 103-104.
Ключові слова: наступність, інформаційна компетентність, початкова школа, середня ланка
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 21 Лист 2025 19:45
Останні зміни: 21 Лист 2025 19:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19308

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу